Please or Register to create posts and topics.

Verwijderde route terughalen

Ik heb meerdere malen gehad dat ik, in de snelheid, mijn route niet heb opgeslagen na de rit, maar per ongeluk verwijdert heb.

Deze kilometers worden ook van je totaal gereden kilometers in je account afgehaald, ook al heb je deze net gereden. Dat is slecht voor de punten, zo wordt ik nooit een Explorer en dat is natuurlijk zonde 😉

Ik weet eigenlijk niet waarom je een route überhaupt zou willen verwijderen, maar ik zou het prettig vinden als er een map in de Scenic-app bestaat waar je verwijderde routes in terecht komen, net als op je iPhone, wanneer je op je iPhone een foto verwijderd komt deze in de map "Recent verwijderd" en duurt het nog een x aantal dagen voordat de foto definitief verwijderd wordt, vanuit deze map kan je de foto ook weer terugzetten in de juiste map/ album.

Concreet is mijn vraag dus of bij een volgende update van de Scenic-app een map aangemaakt kan worden waarin de verwijderde routes terechtkomen, zodat je de verwijderde route of terug kan zetten wanneer je deze toch niet verwijderd wil hebben of de route wel definitief kan verwijderen wanneer je deze echt niet meer wil bewaren.

Je kunt de 'wissen' klop deactiveren. Instellingen > Finetuning > 'Rit weggooien voorkomen'

If you're enjoying Scenic and are happy with the support, please leave a nice rating in the App Store. It would mean a lot to me ❤️

Bedankt voor je snelle reactie Guido, ik  heb de instelling gelijk aangepast!

De reeds verwijderde route(s) zijn zeker niet meer terug te halen he?

Ben bang van niet. Ze worden niet naar de server gestuurd en ook niet op je telefoon opgeslagen.

If you're enjoying Scenic and are happy with the support, please leave a nice rating in the App Store. It would mean a lot to me ❤️

Daar was ik al bang voor, jammer! Bedankt voor je hulp en snelle reacties!