Please or Register to create posts and topics.

Route niet zichtbaar op kaart na start Navigeer

Na laatste update zie ik geen ( paarse ) route op de kaart na het selecteren van een route en start Navigeren ; als ik in het menu dan kies voor overslaan eerste via dan hoor ik geluid en zie de richtingpijl maar nog steeds geen paarse route ; na nogmaals overslaan van de tweede via wordt de route zichtbaar.

probleem op mijn iPhone 12 maar ook op iPad ; op iPad blijft het ook na het verwijderen en installeren van de App

heb in alle instellingen gezocht maar niks gevonden

enig idee wat er misgaat ?

Groet Ronald

Hoi Ronald,

Dat is vreemd. Nog niet eerder gehoord. Heb je v3.11? (Je ziet versie nr onderaan instellingen).

Is dit met iedere route zo, of alleen met een bepaalde route? Indien een bepaalde route, zou je die met me kunnen delen? (Selecteer route uit de lijst en gebruik ‘deel’ knop). Als je die liever via e-mail verstuurd (zodat niet iedereen ‘m ziet hier) gebruik dan de ‘e-mail me’ knop onderaan de help pagina.

Groeten,
Guido

If you're enjoying Scenic and are happy with the support, please leave a nice rating in the App Store. It would mean a lot to me ❤️

Hoi Guido,

ik heb inderdaad v3.11 en iOS 15.5 op de telefoon

ik heb het probleem met alle routes, voorheen was het met dezelfde routes wel goed

idd erg vreemd, ik kan je wel een filmpje sturen van het fenomeen als je wilt.

groet Ronald

 

Hi,

I‘ll write in English as i do not speak  your language. But I think I understand your issue. I saw the same behavior today. Yesterday I updated the app. Today the map does not show the route anymore when I start Navigation

 

 

Hi Guido

i send you a short video of the issue just now via email

here you can see the issue

regards Ronald

 

Hi Ronald,

I just saw the video.  Thanks. Very helpful.

I need to investigate further as I can't reproduce it here on my side. I see the route every time, with all my own routes. Something must be different for your setup compared to mine / or different for your routes. Just need to find out what. Will keep you posted. Perhaps I'll contact you through mail if I need more info.

Cheers,
Guido

If you're enjoying Scenic and are happy with the support, please leave a nice rating in the App Store. It would mean a lot to me ❤️

Hi!

I’m a new customer, and I can confirm I have exactly the same problem.

Oh boy have I been searching all over the place what I was doing wrong!!!

I do have v. 3.11 installed on iOS 15.5 (installed in Dutch - ben Nederlandstalig) on a iphone 11 pro max.

Rgds,

Nick

 

Sorry about that.

Meanwhile I found the bug and a new version (v3.12) with an emergency fix is awaiting Apple approval now. Fingers crossed it will be approved today 🤞

 

If you're enjoying Scenic and are happy with the support, please leave a nice rating in the App Store. It would mean a lot to me ❤️

Great Job Guido, now it works. 👍

Guido has reacted to this post.
Guido