Route niet zichtbaar op kaart na start Navigeer
Quote from Ronald-vfr800 on 17.07.2022, 08:26Na laatste update zie ik geen ( paarse ) route op de kaart na het selecteren van een route en start Navigeren ; als ik in het menu dan kies voor overslaan eerste via dan hoor ik geluid en zie de richtingpijl maar nog steeds geen paarse route ; na nogmaals overslaan van de tweede via wordt de route zichtbaar.
probleem op mijn iPhone 12 maar ook op iPad ; op iPad blijft het ook na het verwijderen en installeren van de App
heb in alle instellingen gezocht maar niks gevonden
enig idee wat er misgaat ?
Groet Ronald
Na laatste update zie ik geen ( paarse ) route op de kaart na het selecteren van een route en start Navigeren ; als ik in het menu dan kies voor overslaan eerste via dan hoor ik geluid en zie de richtingpijl maar nog steeds geen paarse route ; na nogmaals overslaan van de tweede via wordt de route zichtbaar.
probleem op mijn iPhone 12 maar ook op iPad ; op iPad blijft het ook na het verwijderen en installeren van de App
heb in alle instellingen gezocht maar niks gevonden
enig idee wat er misgaat ?
Groet Ronald

Quote from Guido on 17.07.2022, 08:33Hoi Ronald,
Dat is vreemd. Nog niet eerder gehoord. Heb je v3.11? (Je ziet versie nr onderaan instellingen).
Is dit met iedere route zo, of alleen met een bepaalde route? Indien een bepaalde route, zou je die met me kunnen delen? (Selecteer route uit de lijst en gebruik ‘deel’ knop). Als je die liever via e-mail verstuurd (zodat niet iedereen ‘m ziet hier) gebruik dan de ‘e-mail me’ knop onderaan de help pagina.
Groeten,
Guido
Hoi Ronald,
Dat is vreemd. Nog niet eerder gehoord. Heb je v3.11? (Je ziet versie nr onderaan instellingen).
Is dit met iedere route zo, of alleen met een bepaalde route? Indien een bepaalde route, zou je die met me kunnen delen? (Selecteer route uit de lijst en gebruik ‘deel’ knop). Als je die liever via e-mail verstuurd (zodat niet iedereen ‘m ziet hier) gebruik dan de ‘e-mail me’ knop onderaan de help pagina.
Groeten,
Guido
Quote from Ronald-vfr800 on 17.07.2022, 10:57Hoi Guido,
ik heb inderdaad v3.11 en iOS 15.5 op de telefoon
ik heb het probleem met alle routes, voorheen was het met dezelfde routes wel goed
idd erg vreemd, ik kan je wel een filmpje sturen van het fenomeen als je wilt.
groet Ronald
Hoi Guido,
ik heb inderdaad v3.11 en iOS 15.5 op de telefoon
ik heb het probleem met alle routes, voorheen was het met dezelfde routes wel goed
idd erg vreemd, ik kan je wel een filmpje sturen van het fenomeen als je wilt.
groet Ronald

Quote from hegien on 17.07.2022, 11:10Hi,
I‘ll write in English as i do not speak your language. But I think I understand your issue. I saw the same behavior today. Yesterday I updated the app. Today the map does not show the route anymore when I start Navigation
Hi,
I‘ll write in English as i do not speak your language. But I think I understand your issue. I saw the same behavior today. Yesterday I updated the app. Today the map does not show the route anymore when I start Navigation
Quote from Ronald-vfr800 on 17.07.2022, 11:17Hi Guido
i send you a short video of the issue just now via email
here you can see the issue
regards Ronald
Hi Guido
i send you a short video of the issue just now via email
here you can see the issue
regards Ronald

Quote from Guido on 17.07.2022, 11:30Hi Ronald,
I just saw the video. Thanks. Very helpful.
I need to investigate further as I can't reproduce it here on my side. I see the route every time, with all my own routes. Something must be different for your setup compared to mine / or different for your routes. Just need to find out what. Will keep you posted. Perhaps I'll contact you through mail if I need more info.
Cheers,
Guido
Hi Ronald,
I just saw the video. Thanks. Very helpful.
I need to investigate further as I can't reproduce it here on my side. I see the route every time, with all my own routes. Something must be different for your setup compared to mine / or different for your routes. Just need to find out what. Will keep you posted. Perhaps I'll contact you through mail if I need more info.
Cheers,
Guido

Quote from nickperry on 19.07.2022, 06:42Hi!
I’m a new customer, and I can confirm I have exactly the same problem.
Oh boy have I been searching all over the place what I was doing wrong!!!
I do have v. 3.11 installed on iOS 15.5 (installed in Dutch - ben Nederlandstalig) on a iphone 11 pro max.
Rgds,
Nick
Hi!
I’m a new customer, and I can confirm I have exactly the same problem.
Oh boy have I been searching all over the place what I was doing wrong!!!
I do have v. 3.11 installed on iOS 15.5 (installed in Dutch - ben Nederlandstalig) on a iphone 11 pro max.
Rgds,
Nick

Quote from Guido on 19.07.2022, 06:46Sorry about that.
Meanwhile I found the bug and a new version (v3.12) with an emergency fix is awaiting Apple approval now. Fingers crossed it will be approved today 🤞
Sorry about that.
Meanwhile I found the bug and a new version (v3.12) with an emergency fix is awaiting Apple approval now. Fingers crossed it will be approved today 🤞

Quote from hegien on 19.07.2022, 13:35Great Job Guido, now it works. 👍
Great Job Guido, now it works. 👍