Onverharde wegen
Quote from Fatbob Eagle on 12.05.2024, 13:09Afgelopen dagen heb ik veel gaan rijden tussen Metz en Nancy. Ondanks dat ik onverharde wegen vermijden heb aangevinkt, waren er verschillende stukken +- 4 km onverhard! Voor mijn pan america geen probleem maar voor sommige rijders en motoren kan het een uitdaging worden!
Afgelopen dagen heb ik veel gaan rijden tussen Metz en Nancy. Ondanks dat ik onverharde wegen vermijden heb aangevinkt, waren er verschillende stukken +- 4 km onverhard! Voor mijn pan america geen probleem maar voor sommige rijders en motoren kan het een uitdaging worden!
Quote from Guido on 12.05.2024, 13:42Als er onverharde wegen in de route zitten dan krijg je hiervan ook een melding bij het selecteren van de route, en de route kleur is op die plekken bruin ipv standaard roze.
Als je de melding niet krijgt kan dit twee redenen hebben:
- Je hebt de melding uitgezet. Je kunt die weer aanzetten middels Instellingen > Fijnafstemming > Re-enable tips
- Scenic weet niet dat dit onverharde wegen zijn. Helaas kan ik hier niets aan veranderen. Scenic gebruikt kaarten van HERE maps. Je kunt fouten in de kaart data direct aan HERE melden als je wilt. Meestal pakken ze dit vrij snel op. Hier zijn twee manieren waarop je kaart errors kunt melden: https://scenic.app/help/reporting-map-errors/
Vriendelijke groeten,
Guido
Als er onverharde wegen in de route zitten dan krijg je hiervan ook een melding bij het selecteren van de route, en de route kleur is op die plekken bruin ipv standaard roze.

Als je de melding niet krijgt kan dit twee redenen hebben:
- Je hebt de melding uitgezet. Je kunt die weer aanzetten middels Instellingen > Fijnafstemming > Re-enable tips
- Scenic weet niet dat dit onverharde wegen zijn. Helaas kan ik hier niets aan veranderen. Scenic gebruikt kaarten van HERE maps. Je kunt fouten in de kaart data direct aan HERE melden als je wilt. Meestal pakken ze dit vrij snel op. Hier zijn twee manieren waarop je kaart errors kunt melden: https://scenic.app/help/reporting-map-errors/
Vriendelijke groeten,
Guido
Quote from Fatbob Eagle on 12.05.2024, 14:11Hartelijk dank Guido, top heb ik aangepast.
Hartelijk dank Guido, top heb ik aangepast.