Please or Register to create posts and topics.

Vermijd hoofdwegen

Hi Guido,

Vandaag ontdekte ik dat de optie “vermijd hoofdwegen” wel in het menu voor rondritten is op genomen, maar niet in het menu voor normale ritten van A naar B. Klopt dat?

Mvg Tjark Warners

Hoi Tjark,

Dat klopt. De 'curvy' route-modi komen van een andere provider (Kurviger) and de 'normale' route-modi. Alleen Kurviger heeft de optie 'Vermijd hoofdwegen'.

Hoop dat dit helpt / verklaart. Zo niet of als je andere vragen hebt laat het me weten. Ik help je graag verder.

Vriendelijke groeten en fijne rit,
Guido

If you're enjoying Scenic and are happy with the support, please leave a nice rating in the App Store. It would mean a lot to me ❤️

Hoi Guido,

In dat geval zou ik graag zien dat deze functie wordt toegevoegd, is erg handig om mooie toeristische routes te vinden buiten de hoofdwegen om.

Mvg. Tjark

Ik snap je vraag. Helaas heeft Scenic dit niet zelf in de hand. Scenic gebruikt de kaarten en routerings-algoritme van een leverancier (HERE maps). Deze bied op dit moment de ‘vermijd hoofdwegen’ optie niet aan. Ik heb dit al met hen besproken in het verleden. Zodra ze dit toevoegen zal Scenic het ook aanbieden natuurlijk.

If you're enjoying Scenic and are happy with the support, please leave a nice rating in the App Store. It would mean a lot to me ❤️