Nieuwe route openen tijdens het
Quote from Nasty on 05.08.2023, 06:14hallo guido,
ik registreer al mijn ritten, geweldige feature.
Maar terwijl mijn rit aan het registreren is, kan ik geen (nieuwe) route inladen, wel?specifieke situatie:
* ik laad een route
* ik navigeer naar een ‘dichtstbijzijnde punt op de route’
* ik rij de route TOT het eindpunt. Wil je de route afwerken, moet je de route terug inladen. Maar dit gaat niet.Vanuit het ‘rittenscherm’ kan je een locatie ingeven, een adres. Een route maken. Maar geen opgeslagen route oproepen.
dit kan wel als je je HUIDIGE rit afbreekt, de route inlaad, en een nieuwe rit begint.
hallo guido,
ik registreer al mijn ritten, geweldige feature.
Maar terwijl mijn rit aan het registreren is, kan ik geen (nieuwe) route inladen, wel?
specifieke situatie:
* ik laad een route
* ik navigeer naar een ‘dichtstbijzijnde punt op de route’
* ik rij de route TOT het eindpunt. Wil je de route afwerken, moet je de route terug inladen. Maar dit gaat niet.
Vanuit het ‘rittenscherm’ kan je een locatie ingeven, een adres. Een route maken. Maar geen opgeslagen route oproepen.
dit kan wel als je je HUIDIGE rit afbreekt, de route inlaad, en een nieuwe rit begint.
Quote from Wesco1966 on 05.08.2023, 07:47Hallo,
Je kan een andere route starten zonder de registratie te onderbreken :
- pauzeer de huidige rit;
- kies de optie "NAAR Startscherm";
- je kan dan een andere route kiezen die je wil rijden, de registratie blijft verder lopen.
Grtjs
Bert
Hallo,
Je kan een andere route starten zonder de registratie te onderbreken :
- pauzeer de huidige rit;
- kies de optie "NAAR Startscherm";
- je kan dan een andere route kiezen die je wil rijden, de registratie blijft verder lopen.
Grtjs
Bert