Please or Register to create posts and topics.

Gegenereerde rondrit blijft me terug sturen

Gisteren heb ik een rondrit gegenereerd. Vlak voor vertrek gaf ie aan dat ik bijna op mijn eindbestemming was, maar dat werd hersteld nadat ik vertrok. Vervolgens ben ik gaan rijden en heb daarbij een afslag gemist. Vervolgens is scenic alleen maar bezig geweest om me via de kortste weg naar de eindbestemming te begeleiden terwijl ik pas net vertrokken was. Door de navigatie te negeren en de dunne groene lijn (spoor?) te volgen, kon ik uiteindelijk toch de volledige rondrit volbrengen. Maar heel bandit is dit niet. Heb ik iets verkeerd gedaan? Moet ik instellingen aanpassen? Wat kan ik doen om dit te voorkomen? Ik wil uiteraard graag dat bij een gemiste afslag Scenic dit signaleert en mij zo snel mogelijk weer on track brengt. Hartelijk dank alvast!

Ik heb meer rapporten hierover ontvangen. Er is momenteel een bug die dit veroorzaakt bij routes die zichzelf overlappen (vaak het geval bij een rondrit). Ik ben momenteel bezig met een grote update voor Oktober waar dit wordt geadresseerd.

SOIA65 has reacted to this post.
SOIA65
If you're enjoying Scenic and are happy with the support, please leave a nice rating in the App Store. It would mean a lot to me ❤️